סופי: סלאק שייכת עכשיו לסיילספורס

סלאק וסיילספורס תמונה: Salesforce

כמעט 8 חודשים לאחר שהודיעה שתרכוש את שירות התקשורת הפנים ארגונית סלאק (Slack) בתמורה לסכום שנאמד ב-27.7 מיליארד דולר, הודיעה סיילספורס (Salesforce) כי העסקה הושלמה וכי סלאק תהיה מעתה חלק בלתי נפרד ממשפחת התוכנות שלה, בראשן עומדים שירות הענן והתוכנה לניהול קשרי לקוחות הגדולה ביותר בשימוש בקרב ארגונים בעולם.

ביחד נגדיר את העתיד של התוכנה בצד הארגון, תוך יצירת בית דיגיטלי מרכזי שיאפשר לכל ארגון לתת ללקוחותיו וגם לעובדיו הצלחה מכל מקום בו יהיו“, אמר מארק בניוף, מנכ”ל ומייסד סיילספורס.

האיחוד בין שירותי התוכנה של סיילספורס ובין השירות של סלאק, שמאפשר ניהול פשוט של התקשורת הפנים ארגונית, ייצור תחרות משמעותית לשחקניות וותיקות בתחום הדואר האלקטרוני, בראשן מיקרוסופט וגוגל. הפתרון של סלאק מאפשר יצירת תקשורת פשוטה בין עובדים בתוך הארגון ובמשך שנותיו משך לא מעט ארגונים, בהם רשת החנויות האמריקאית טארגט, שירות ההסעות Lyft, תאגיד סופטבנק, חברת טריווגו, IBM ורבים אחרים.

כעת, עם יכולת ההפצה של סיילספורס, יוכלו שתי החברות לנצל את סל הלקוחות הענק של הרוכשת לצורך הפצת שירותי התקשורת התוך ארגונית של סלאק, ולספק להם חבילה גדולה הרבה יותר של מוצרים, כולל ניהול לקוחות, ניהול תקשורת בתוך החברה ושירותי ענן שונים אותם מציעה סיילספורס כבר היום. “יש לנו הזדמנות שמגיעה אחת לדור לחשוב ולעצב מחדש את הדרך והמיקום בהם אנו עובדים“, ציין סטיוארט באטרפילד, מייסד ומנכ”ל סלאק, “סיילספורס וסלאק נמצאים במיצוב ייחודי שיאפשר להוביל מהלך היסטורי של מעבר לעולם דיגיטלי לפני הכל“, הוסיף.